1. Szervezeti, személyzeti adatok
1.1.Kapcsolat, szervezet, vezetők
Az Önkormányzat, a Polgármesteri Hivatal elérhetőségi adatai
|
Hivatalos név (teljes név) |
Harsányi Polgármesteri Hivatal |
|
Székhely |
3555 Harsány, Kossuth Lajos utca 67. |
|
Postacím (postafiók szerinti címe, ha van) |
Postacím: 3555 Harsány Kossuth Lajos utca 67. |
|
Telefonszám (nemzetközi vagy belföldi számként, utóbbi esetben körzetszámmal, illetve szolgáltatás- vagy hálózatkijelölő számmal) |
06 46 592-200 06 46 392-410 |
|
Faxszám (nemzetközi vagy belföldi számként, utóbbi esetben körzetszámmal, illetve szolgáltatás- vagy hálózatkijelölő számmal) |
06 46 392-304 |
|
Központi elektronikus levélcím |
|
|
A honlap URL-je |
|
|
Ügyfélfogadás helye, postacíme |
Harsányi Polgármesteri Hivatal 3555 Harsány, Kossuth Lajos utca 67. |
|
Az ügyfélszolgálati vagy közönségkapcsolati vezető neve |
|
|
Az ügyfélfogadás rendje |
Polgármesteri Hivatal Szerda: 08:00-17:30 Péntek: 08:00-12:00
|
Az Önkormányzat, a Polgármesteri Hivatal szervezeti struktúrája
|
Az Önkormányzat Képviselő-testületének bizottságai (a bizottsági elnökök megnevezésével) A Polgármesteri Hivatal szervezeti struktúrája (a szervezeti egységek és vezetőik megnevezésével) |
Az Önkormányzat, a Polgármesteri Hivatal vezetői
1.2.A felügyelt költségvetési szervek
Az Önkormányzat irányítása, felügyelete vagy ellenőrzése alatt álló, vagy alárendeltségében működő más közfeladatot ellátó szerv
|
Az Önkormányzat irányítása, felügyelete vagy ellenőrzése alatt álló, vagy alárendeltségében működő más közfeladatot ellátó szervek ügyfélszolgálatának vagy közönségkapcsolatának elérhetősége (telefonszám, telefaxszám, ügyfélfogadás helye postacíme), ügyfélfogadásának rendje |
1.3. Gazdálkodó szervezetek
Az Önkormányzat tulajdonában álló vagy részvételével működő gazdálkodó szervezetek
|
Azon gazdálkodó szervezetek neve, székhelye, elérhetősége (telefon, telefax, földrajzi hely, postacím, elektronikus levélcím), amelyek az Önkormányzat többségi tulajdonában állnak, illetve amelyek felett közvetlen irányítással rendelkezik |
|
A fentiek szerinti gazdálkodó szervezetek tevékenységi körének leírása |
|
A fentiek szerinti gazdálkodó szervezek képviselőjének neve |
|
A fentiek szerinti gazdálkodó szervezetekben a közfeladatot ellátó szerv részesedésének mértéke |
1.4. Közalapítványok
Az Önkormányzat által alapított közalapítványok
|
Azon közalapítványok neve, amelyeket az Önkormányzat alapított, amelyek alapítói jogát az Önkormányzat gyakorolja |
|
A fentiek szerinti közalapítványok székhelye |
|
A fentiek szerinti közalapítványok kezelő szerve tagjainak felsorolása |
1.5. Költségvetési szervek
1.6. Lapok
|
Az Önkormányzat által alapított lapok főszerkesztőjének a neve |
1.7. Törvényességi ellenőrzést gyakorló szerv
2. Tevékenységre, működésre vonatkozó adatok
Az Önkormányzat, a Polgármesteri Hivatal alaptevékenysége, feladat- és hatásköre
|
Az Önkormányzat önként vállalt feladatainak felsorolása és részletes leírása |
A hatósági ügyek intézésének rendjével kapcsolatos adatok
Közszolgáltatások
|
Az Önkormányzat által nyújtott vagy költségvetéséből finanszírozott közszolgáltatások megnevezése |
|
Az Önkormányzat által nyújtott vagy költségvetéséből finanszírozott közszolgáltatások tartalmának leírása |
|
Az Önkormányzat által nyújtott vagy költségvetéséből finanszírozott közszolgáltatások igénybevételének rendjére vonatkozó tájékoztatás. (Amennyiben hosszabb terjedelműek, a tájékoztatásokat önálló dokumentumban, azok, valamint az igénybevételhez használt formanyomtatványok elérhetőségének biztosításával.) |
|
Az Önkormányzat által nyújtott vagy költségvetéséből finanszírozott közszolgáltatások díjának és az abból adott kedvezmények mértéke |
Az Önkormányzat nyilvántartásai
Nyilvános kiadványok
|
Az Önkormányzat nyilvános kiadványai témájának leírása (Kiadványonkénti bontásban) |
|
Az Önkormányzat nyilvános kiadványaihoz való hozzáférés módja |
|
Az Önkormányzat nyilvános kiadványaiért fizetendő költségtérítés mértéke vagy az ingyenesség ténye |
Önkormányzat Képviselő-testületének döntéshozatala, ülései
|
A Képviselő-testület tervezett üléseinek helye, ideje (év, hó, nap, óra megjelöléssel) |
A szerv döntései, koncepciók, tervezetek, javaslatok
| A képviselő-testület nyilvános ülésére benyújtott előterjesztések, koncepciók, tervezetek, javaslatok |
Pályázatok
Közérdekű adatok igénylése
|
A közérdekű adatok megismerésére irányuló igények intézésének rendje |
|
A közérdekű adatok megismerésére irányuló igények tekintetében illetékes szervezeti egység neve |
|
A közérdekű adatokkal kapcsolatos kötelező statisztikai adatszolgáltatás adott szervre vonatkozó adatai |
|
Azon közérdekű adatok hasznosítására irányuló szerződések listája, amelyekben a közfeladatot ellátó szerv az egyik szerződő fél |
3. Gazdálkodási adatok
3.1. A működés törvényessége, ellenőrzések
Vizsgálatok, ellenőrzések listája
Az Állami Számvevőszék ellenőrzései
|
Az Állami Számvevőszék ellenőrzéseinek nyilvános megállapításai |
Egyéb ellenőrzések, vizsgálatok
|
Az Önkormányzatra vonatkozó egyéb ellenőrzések, vizsgálatok nyilvános megállapításai |
A működés eredményessége, teljesítmény
Működési statisztika
3.2. Költségvetések, beszámolók
Éves költségvetések
Számviteli beszámolók
|
Az Önkormányzat számviteli törvény szerinti beszámolói
2012. év: 2013. év: 2014. év:
2015. év:
2016. év: 2016. I. félévi beszámoló
2017. év:
2018. év:
2019. év:
|
A költségvetés végrehajtása
3.3. Költségvetések, beszámolók
A foglalkoztatottak
|
Az Önkormányzat Polgármesteri Hivatalánál foglalkoztatottak létszáma |
Támogatások
|
|
Szerződések
|
|
Koncessziók
|
A koncesszióról szóló törvényben meghatározott nyilvános adatok (pályázati kiírások, pályázók adatai, az elbírálásról készített emlékeztetők, pályázat eredménye) |
Egyéb kifizetések
Az államháztartás működési rendjéről szóló 217/1998. (XII.30.) Korm. rendelet 22. számú mellékletének 1.2.pontjában foglalt adatok
|
Az önkormányzati költségvetési szervek éves költségvetési beszámolójának szöveges indoklása |

































